zaterdag 10 september 2011

Weer een bloggersmeeting, kom je ook?


Bloggers meet up @Woonbeurs


Een bloggersmeeting en dan nog wel eentje georganiseerd door mijn 'werk'. #WoonbeursBloggersMEETUP op zaterdag 24 september tijdens de woonbeurs Amsterdam. 
Hebben we elkaar bij de vorige bloggersmeeting gemist? Was je niet in de gelegenheid? Of kom gewoon weer!
Het lijkt me erg gezellig EN inspirerend jou en alle andere bloggers te ontmoeten.

Meld je aan voor het event via Facebook. Voorwaarde is wel dat je lifestyle, interieur of creatief blogger bent.

Het programma van #WoonbeursBloggersMEETUP  is bijna rond.
Voorlopig programma is:
10.30 – 11.00 ontvangst in de perskamer met koffie
11.00 – 11.30 naar de #WoonbeursBloggersMEET UP
11.30 – 12.30 Rondleidingen huizen van vtwonen en 101 Woonideeen ('Mijn' tijdschrift)
12.30 – 13.30 lunch bij de #WoonbeursBloggersMEET UP
13.30 – 15.30 designtour
15.30 – 16.30 netwerkborrel bij de #WoonbeursBloggersMEET UP

2 opmerkingen:

  1. O, wat jammer Monique, heb die dag een muziek workshop anders was ik gekomen. Ben je toevallig nog andere dagen op de woonbeurs? Ik ga de tentoonstelling van de Special Award op de woonbeurs bekijken heb vormgeving logo, affiche catalogus e.d. verzorgd. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker jammer Anja! Vrijdag 30 september ben ik ook op de woonbeurs. Die dag 'sta' ik v.a. 10.30 in ons 101huis. Zou leuk zijn elkaar daar te zien. Wie weet tot ziens! Monique

    BeantwoordenVerwijderen